Erik van Nostrum

Foto’s:

Over mij

Hoi

Ik ben Erik heb aardige reisjes gemaakt in het verleden,vooral binnen Europa.

bv. Rome, Berlijn, Wenen, verder nog naar Schotland en Noorwegen.

Buiten Europa ben ik geweest in New York, Pensylvania (VS) en Zuid-Afrika dat is de laatste grote reis in 2004. Toen heb ik vakantie op een laag pitje gezet vanwege persoonlijke dingen. en ben daarna in 2012 dus in gezelschap van mijn partner naar de bovenstaande steden geweest.

Nu werd het weer eens tijd voor een echte rondreis....

Over mijn reis

Nog een maandje te gaan... Dan gaat er een grote droomwens in vervulling.
Iedereen heeft een to do list.. Dingen die hij/zij gedaan wil of moet hebben in zijn leven.
Ik ook...
1 van de dingen wat bijna bovenaan stond op mijn lijstje, is een mooie reis maken naar Azie en dan met name Thailand.
Nu is het dan zover. 7 maart a.s. ga ik samen met reisorganisatie SAWADEE dit wondermooie land bezoeken en me laten verrassen van de natuur en cultuur van dit aziatische land, met nog 5 andere medereizigers. Hier kun je mijn reiservaring lezen wat ik de komende vakantie aldaar ga doen.